söndag

Sitter och kollar lite på reprisen av idol och böjade fundera lite på det här med nya juryn. Eller ja nya och nya de har ju varit i tre år nu men ja den andra juryn. Jag funderade lite på hur många idoler som klarat sig efter idol och kom fram till att de flesta som slått igenom och klarat sig efter idol är dem som var med i idol när förra juryn satt. Jag menar hur många har vi sett som klarat sig de senaste tre åren? Tove?? någon mer? Så jag kollade upp det där och här är de som fortfarande is going strong:

Förra juryn:

Darin
Måns Zelmerlöv
Ola
Sibel
Sebastian
Agnes
EMD killarna Erik, Danny och Mattias
Amanda Jensen

Nya juryn
Anna Bergendahl
Tove??

Tycker det verkar så konstigt eftersom denna juryn är ju sjukt mycket bättre än den första men varför lyckas inga idoler efter det är slut? Har svenska folket kanske tappat intresset för idol kanske? Nja jag vet inte men konstigt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0