söndag

Precis hemkommen från balettakademiens egenskrivna musikal som de på musikalinriktningen är med i. Åh de var så duktiga jag blir så stolt! Var lite velig om jag skulle gå i förmiddags för det var värsta snö stormen ute och jag har sjukt mycket att packa men så gav jag mig iväg. Mötte upp Yasemin i klassen och sen även Anders och nu efteråt är jag sjukt glad att jag gav mig iväg. Så kul och se sina begåvade klasskompisar på scen :)

Imorgon blir det hemfärd till småland för lite jullov. Ska bli så skönt att bli ompysslad av mammsen och få lite julstämning. Förstår inte riktigt att det är julafton om fem dagar! Awhh sjukt fort har december gått. Men det ska bli såå skönt! Vimmerby here I come!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi längtar också efter dig vännen♥ och du är så välkommen så...:)



Kramar från mamma!

2010-12-19 @ 19:15:18
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0