onsdag

Oj vad fort lovet går, snart är det bara en vecka kvar ;) Men det känns nästan som om lovet är slut redan bara för att jag åker tillbaka till sthlm imorgon. Och såklart som med oss så har vi fortfarande inte bestämt vad vi ska göra på nyår. Jag blir galen! Samma sak varje vel hit och dit. Nästa år ska vi fan bestämma oss i oktobr för detta är inte smart.

Idag har iaf mamma jag och Elina varit och hälsat på min kusin och hennes barn i Horn. Så kul att man hinner med sånt här på lovet. Igår var Elina och jag hos Emma där också Kajsa var och vi tittade på gamla ridlägerfilmer från när vi gick på högstadiet. Gud vad jag skrattade. Kajsa och jag var riktiga linslusar redan då haha!

Här komme riaf lite bilder från annandagen då vi var hos oss med släkten på pappas sida :)


               

                              Sötaste kusinbarnet Alma
               

               

                                   farmor och Farfar
               

               

               

                

               

               

                                    Sötaste trollungen
               

                               Syrran och kusinbarn Nora
               

               Kusin Moa och kusinbarnen Nora och Fabian
              

       Alma skulle visa hur Moa och jag gjorde när vi stod på händer
              

               

                                      Busungen!
              

              

                                     Alltså jag dör så söt
              

                                      Mysigaste ungen
              

              

              

              

                                 Dags att åka hem
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0