måndag

Jaha det var den julen. Fy fan vad fort det går, det säger man varje år men jag tycker att det går fortare för varje år. Har haft fullt upp med att träffa släkt och vänner hela helgen så inga blogginlägg har hunnits med. Tänkte göra ett litet längre inlägg i kväll med bilder från julafton. Nu ska vi iväg på sista släktträff hos Nickes moster innan han far tillbaka till Sthlm ikväll. Igår hade vi min släkt på pappas sida här med alla mina kusiner. Så mysigt. Har världens finaste släkt, jag säger det igen som varje men det är alltid lika kul att se dem.

Slänger in en vinterbild av Emma så länge tills jag har lagt in alla jul kort i datorn. 

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0