måndag

Åh vad sköööönt! Nu är jag äntligen hemma i Vimmerby och snöiga småland. Har längtat så.
Men fy fan vilken jävla resa, inte så mycket för att det var försenat som jag trodde men utan mer för att jag hade såååå mycket packning. Alltså jag är verkligen sämst i världen på att packa! Jag tar alltid med mig för mycket, kan aldrig välja vad jag ska ha. Tur iaf att Nicke åker ner på torsdag så han kan ta alla julklappar! Hatar att ha mycket packning och med en stor fett tung bag, stor kasse, dataväska och handväska blev det ganska knöligt att först trycka sig in på Lidingö bussen som såklart var proppfull av folk eftersom det var så många inställda turer. Sen ta sig från T-centralen till tåget, på tåget med all packning och sen byta tåg i Linköping. Så var det ju såklart det lilla skrutt tåget från Lkpg till Vimmerby såklart och inte kustpilen och det tåget har ju världens minsta mittgång och inga platser att ställa sitt bagage på så jag slog ju till alla med min väska i mittgången när jag gick och fick sitta hela en och en halv timme med halva packningeni knät! KUL! nej.

Men nu är jag hemma iaf och ser fram emot en och en halv veckas smålandsmys innan det blir nyår i Sthlm och sen tillbaka en vecka till i småland innan skolan börjar. Såå underbart att ha jullov, jag ska NJUTA av mitt förta riktiga jullov sen gymnasiet!!

Nu mat med mamma och pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0