fredag

Åhhh herregud sitter och kollar på PSL festival på Svtplay och blir heeelt galet festival sugen. Fy fan jag bara sitter och hoppar och längtar och vill meed! Festen, musken, kläderna, smutsen, människorna, dammet ja allt jag vill ha nu!

Jag har ju inte besökt en festival på snart två år så festivalsuget börjat bli omänskligt stort. Så har jag ju bara snöat in på en festival i mitt liv vilket inte är så konstigt eftsersom jag är uppväxt en mil utanför Hultsfred och förutom att ha besökt den festivalen ca 18 ggr varav första gången då jag låg i magen och pappa spelade på största scenen så har jag bara besökt Emmaboda förutom Hultan.

Så i år då älskade Hultsfred inte finns längre måste jag ju utöka mitt festivalbesökande och de tre som står högst upp på listan är Way out west, Peace and love och Roskilde! Någon av dem kommer garanterat få besök av mig i sommar!

                 
En bild från Hultsfred 2005 med finaste Ollie, och ja jag har haft svart hår med rosa slingor

                  
                                            Emmaboda 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0