söndag

Den här dagen har nog varit den sjukaste i mitt liv. Igår kom vi hem från Kreta (kommer mer om vår resa senare) och imorse när jag går upp och stänger på facebook på första gången på över en vecka (Det ni!) haha så ser jag att reserven innan mig till ackis har kommit in. Får sjuk ångest och ont i magen och tänker såklart direkt att fan då föll man verkligen på mållinjen! Men hur sjukt det än kan låta så en timme senare ringer rektorn för balettacakademien Jan Åström och säger att jag har fått en plats på yrkesdansarlinjen på balettackademien o jag vill ha den. Jag började skaka i hela kroppen och bara satt och grät, hörde knapp vad han sa bara snyftade "ja, ja, ja" till svar. Herregud ha måste trott jag var dum i huvudet. Så nu ska jag bli yrkesdansare! Det är helt jävla sjukt, för ca 24 h sen var mitt sinne helt inställt på att fortfarande söka jobb och börja skolan på halvtid i höst och nu ska jag verkligen börja där. Min strörsta största dröm i livet har gått och blivit sann!! Jag kan fortfarande inte tro att det är sant, jag nyper mig i armen varannan minut bara för att testa så jag inte drömt alltihopa. Men det är faktiskt sant! Fy fan vad jag är glad!!

Nu ska jag och Nicko my love kolla på twilight jag läste ut den första boken på Kreta så nu måste jag ju bara kolla på filmen :) 

                        

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Får tårar i ögonen bara jag läser om din lycka! GRATTIS!!! Det är inte dåligt att va 21? och nått sin största dröm, var kommer det sluta liksom ;)



Stor grattiskram! Och du kommer älska Twilight, hihi :)

KRAM!

2010-08-15 @ 23:05:12
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com
Postat av: Elina

Det är verkligen skitroligt syrran, jag blev sitglad när jag fic smset när jag stog på jobbet. Lycka till nu, vi ses i veckan. Puss & Älsar dig.

2010-08-16 @ 10:13:00
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0