måndag



Världens roligaste video. Finns massor av likadana på youtube, you gotta se it!
Nu är det dags för ny vecka eller ja måndagen är ju gjord så nu är det bara 4 dagar kvar innan jag äntligen får vara ledig :) Vi har dessutom bokat resa till Kreta nu :) Awhhh ska bli så skönt. Vi åker på lördag tillsammans med Becci och Jonatan. Jag lyckades dock komma på att mitt pass går ut i december. Så idag fick jag åka och göra ett nytt pass på lunchen bara för att vara på den säkra sidan. Får hoppas jag får det i veckan bara.
I helgen var Nicke uppe en sväng tillsammans med Madde och Chrillan. Det är så roligt när man bor i Sthlm att man bara besöker alla typiska Sthlms ställen när folk är och hälsar på. Såklart var vi både på stan och besökte skansen och Vasa Museet. Men det var mysigt, hade iaf ok väder i helgen med. i lördags kom Oline och Peder över också och vi grillade och hade mysigt hos oss. Satt uppe och snackade till två. Vi satt också och garvade ihjäl oss till klippet ovan, "nightimee DAYTIME, nightime, DAYTIME" Så kul! "Alan" är ju med sjukt kul.
Nu hoppas jag på att den här veckan går sjukt fort och att min nedrans förbannade jävla hostjävel försvinner. Är så trött på att vakna varje natt av förskräckliga hostattacker. Har inte sovit ordentligt en natt på en vecka snart!

Kommentarer
Postat av: Marie

Unnar dig verkligen att resa, hoppas bara att hostan försvinner, passet fixade ju du fint hihi..:)



Kramar mamma!

2010-08-03 @ 23:48:22
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0