torsdag

Oh jesus. Kom hem från dansen för en liten stund sen och min kropp är typ död. Alltså jag älskar K&K klasserna men fy fan vad de dödar min kropp. Jag hade träningsverk i hela kroppen efter i tisdags och imorgon kommer den ju defintivt inte vara bättre. Alltså den koreografin vi gjorde idag, jesus den gick inte sakta om man säger så. Lägger upp ett klipp på den här nere. Har även fått en ny idol inom dansen, herregud Eva Gardefors vad sjukt duktig hon är. Man kan säga att hon är K&Ks högra hand här i sverige och är alltid med i alla deras klipp som ligger på youtube. Idag var hon även med på vår klass idag och assisterade och jag säger bara det, jääävlar vad duktig hon är. Det värsta är väl att man då inser att man kanske aldrig kommer komma dit, awhhh.

Nog med dans, det har hänt annat i veckan Full fart på hemfrid och i tisdags och idag har jag passat världens sötaste unge. Båda dagarna har det varit superfint väder så vi har tagit superlånga promenader längst med norr mälarstrand på kungsholmen. Idag gick vi nästan ända in till stan längst me hela vattnet, och det var så fint. Siri är så duktig i vagnen med, nyfiken och kollar på allt innan hon slocknar och sover hela vägen hem.

Imorgon är det valborg och då blir det grillning här med fina vänner, det ska bli mysigt. Få hoppas på lika fint väder som idag med :)


        
                                   Koreografin som vi gjorde idag, från och med ca 30 sek

         
                              Här är ett klipp med Eva Gardfors, jesus I wanna that good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0