tisdag

Så då var jag hemkommer från en fin förmiddag med Linda och Siri. Det var supermysigt och Siri var precis lika glad och gosig som i fredags när jag var där och hälsade på. Vi gick igenom allt nödvändigt som jag behöver veta om sov och matrutiner, blöjbytning och leksaker m.m. Sen avslutade vi förmiddagen med långpromenad med Siri i vagnen runt hela rålambhovs parken som går längst med norr mälarstrand. Åhh det kommer bli så bra det här. Riktigt mysiga områden däromkring där man kan gå längst med vattnet på promenad. Det kommer bli perfekt nu när våren snart är igång på riktigt. Idag var det strålande sol och supervarmt när vi var ute och gick. Ska bli superkul och ha henne själv nu på torsdag. Får hoppas att det går bra bara så hon inte är så ledsen när vi blir själva.

Fick också ytterligare en positiv nyhet inför helgen för min allra bästaste vän Ida kommer komma på besök också :) Hon kommer hit på fredag för ngn intervju och så ska vi mötas upp efter jobbet och så får hon sova hos mig :) yeeej ska bli underbart. Vi har inte hunnit träffas sen i somras så vi kommer ha sjukt mycket att prata om. Jag har ju tänkt åkt och hälsat på henne i Gbg hela våren men har inte riktigt haft råd så nu var dte tur att hon kommer hi istället! Så nu längtarjag till helgen ännu mer då två av mina fina vänner kommer till Sthlm på besök :)

                    
                                               En bild från påsklunchen i stugan i påskas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0