söndag

Aj aj aj, jag vet att jag är seg med bilderna från Barcelona. Men det blir så mkt farande till alla släktingar hit och dit när man är hemma. Men nu kommer iaf några stycken.

Första dagen. jag hade som jag nog nämnt tidigare feber de två första dagarna vilket var mindre kul. Försökte hänga med så gott jag kunde, men det blev mycket sittande och ätande :)




Tapas, underbart






Utsikten från hotellets tak






En av alla Barcelonas grymma byggnader



Så det var lite från dag 1. Får fortsätta imorgon om jag hinner för nu måste jag rusa iväg igen.



Kommentarer
Postat av: emma

ååh så härligt med barcelona, och värme! men trist att du lyckades hålla kvar febern :( otur

2010-04-05 @ 16:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0