söndag

Ja nu är jag tillbaka igen. Får ursäkta blogguppehållet men denna helgen har varit lite speciell om man säger så. Jag åkte på feber igen, för tredje gången det här året. Helt sjukt verkligen. Jag blir bokstavligen aldrig sjuk. Innan 2010 började hade jag kanske haft feber sammanlagt tre dagar på fyra år, nu har jag haft feber tre gånger på fyra månader. Förstår inte vad som hänt med min kropp men jag är väl antagligen så super stressad så kroppen orkar inte stå emot något längre. Måste börja käka tonvis med apelsiner så jag får lite vitaminer i kroppen. Missade förövrigt min andra Karl&Knut klass för jag var tvungen att åka hem från jobbet med feber. FAN, hur lyckas man. Jag som längtat så efter deras klasser. Nu jävlar på tisdag ska jag kicka ass!

Veckan för övrigt har varit väldigt bra faktiskt. Har fått massa mera tid på hemfrid nu, ska få en massa ansvar nu fram till sommaren och rekrytera in en massa personal och hålla i möten och grejer :) Så äntligen äntligen kan jag säga upp mig från investerum och slippa sitta och ringa tråkiga personer som ändå inte dyker upp på sina möten. Så fruktansvärt underbart. Och framöver kommer ni slippa höra mitt tjat om att jag aldrig har några pengar för nu blir det mer eller mindre heltid. Ska försöka pussla ihop det med mitt passande av Siri med :)

Igår drog jag iaf iväg min halvfebriga kropp till globen för att se på Bounce, och det var ju såklart helt jävla fantastiskt. Grät i slutet när de körde på storbildskärm en massa massa bilder från deras karriär och det gick verkligen upp för mig att jag aldrig kommer få se dem igen. Buhu. jag har verkligen sett varenda föreställning med dem förutom deras allra första "Rot" Ja det kommer bli tomt att inte sitta och längta efter nästa Bounce föreställning varje år. Men i och för sig det är nu det kommer komma något nytt och om några år kanske det är jag som får stå där. Eller ja, drömma kan man ju få göra!



                               Hittade detta på youtube från föreställningen och älskade, älskade Benke!
             

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh vilket helt galet bra klipp, Benke har han snygg kropp eller :)



Och du jag har ju sagt till dig länge att du får i dig för lite vitaminer och då sa jag att apeliner är jättebra... eller sa jag inte det?



Kram och ta hand om dig nu!!

2010-04-25 @ 22:20:33
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0