tisdag

Ohhhh jag är trötttttt. Information heela dagen på nya jobbet och två dansklasser på raken sen på ackis. Kom hem vid tio. så nu är det bara duscha och sova för en ny dag.
Tog förövrigt jazz och modernt idag. Så jäävla kul rent ut sagt. Jazz Jazz I love it, och moderna var precis sån som jag älskar. Jag hade jättesvårt för min moderna lärare på förberedande och hennes stil. Men det här var precis rätt! Ja tis och ons blir mina jobbigaste i veckan för då kör jag två klasser på raken på kvällen och kommer hem mellan tio och elva. Men det ska gå för det är sååå värt det!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja vännen jag vet att du gillar det, men var rädd om dig också. Du ska orka jobba också och även hinna med sambolivet... Men jag är sååå stolt över dig!!



Puss puss!!

2009-09-02 @ 20:35:46
Postat av: Anna

Okej då var det inte samma, ajg var i 4an:)

hur mkt balett har du kört? är det din bästa stil?



Jaa jätte, lite orättvist oxå tycker jag faktiskst! =P



aa jag har specialschema ju så det var bara mig det gällde. ooki, men då kanske vi var på samma? om du ahde kajsa ista klassen o dansen började med att stå på hö o dra upp armarna typ? :) Jag är rätt lätt o känna igen, hade vitsvartandig tröja, lång o brownie :)

Vad tycker du om skolan så långt? :)

2009-09-03 @ 10:35:47
Postat av: johanna

jag tror nog jazz är mitt bästa för det gillar jag mest så det brukar bli att man engagerar sig mest i det man gillar bäst och då brukar man nog också bli bättre i det. Jag har dansat balett sen jag gick i ettan på gymnaset så ungefär fem till sex år.



jo jag hade kajsa sist, då var vi nog i samma, tror jag vet vem du är nu. Jag vet inte riktigt vad jag tycker än så länge. Har fortfarande känslan av att de inte gillar när det kommer nya elever utan att de favoriserar de som dansat där sen dom var tio tyvärr. Får se imorgon. ska även prata med vår mentor sasha om att eventuellt byta till en högre nivå, jag har dansat på en mycket högre nivå innan i jazz och modernt och tror även det gäller balett. Och får jag inte byta, så tror jag faktiskt jag ska hoppa av. Känns som lite för mkt pengar när det inte ligger på rätt nivå. Jsg vill ju utvecklas så mkt som möjligt. Och så har jag köpt dansa så mycket du vill kort på ackis så jag kan ju ta klasser där istället. Ska fundera på det tills nästa vecka. Hur tyckte du det var? gillar du skolan och har du dansat där innan eller var sway nytt för dig med?

2009-09-06 @ 01:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0