tisdag

Awhh nu är jag helt sluuut. Men resten av veckan ska jag försöka ta det lite lungt faktiskt, känner att jag behöver det. På moderna klassen idag var helt yr och snurrig, så det får bli en jazz klass imorrn och sen en liten paus med dansandet till på lördag.
Jag har iaf satt två bok denna vecka på jobbet, känns gött. Mycket bättre start på denna vecka än förra. Och imorrn kommer en kund på möte så jag hoppas hon dyker upp så det blir lite klirr i kassa :)
Det blev ett snabbt inlägg med brist på rolig info om mitt ganska trista och streesiga liv just nu.
Härligt förresten att jag fick en massa kommentarer om Mariette från idol klippen, hon är fan bäst, inget snack. Eller näst efter anders bagge förresten, det är fan inte klokt vilken skön snubbe han är den där, inte konstigt att han fick Laila på kroken en gång i tiden..



             

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

hihi, kunde inte sagt det bättre själv, ingen gör programmet som Anders Bagge, e nog lite småkär i han ;)

2009-09-16 @ 10:47:54
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0