söndag

Idag är det slappsöndag och det är såå skönt. Igår efter att Maja och jag varit på stan åkte jag på en sån sjuk huvudvärk så när jag kom hem var det första jag gjorde att ta en huvudverkstablett och slänga mig på soffan. Där somnade jag visst i två timmar och vaknade halv nio av Nicke som undrade om jag var hungrig. Visserligen hade huvudverken släppt då men jag var så fruktansvärt trött och både fötter och ben värkte efter skorna och den långa shopingsvängen. Så det fick bli ytterligare en lugn lördag. Vi käkad lite och hyrde film. Det fick bli "The Reader" med Kate Winslet. Sjukt bra och mycket sevärd film.
Senare tänkte jag äntligen slänga upp lite bilder på lgh och på alla undebara fynd jag hittade på stan igår.

Nästa vecka blir det nog lite lugnare igen med dansen. Kände verkligen att min kropp var sjukt trött efter veckan.
Men som sagt lite bilder äntligen sen i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej syrris, du är en jäkel som får prata med världens-bästa-läckberg ;) Ikväll ska vi också ha mysig söndagkväll, det gillas starkt :)

men du, jag tänkte på en sak, jag kanske inte är så mkt för blogg men jag tycker det är kul att läsa din och det är roligt att veta va ni styr med i storstan, vad skulle du tycka om jag skaffade en så du får veta lite vad jag/vi gör om dagarna :P hehe, kanske inte kommer uppdatera så jätte ofta men ska försöka för din skull ju ;) Ska försöka ta oss i kragen en helg och åka till er men mkt jobb för mig och nu i okt börjar jobben för Offe på mossebo och sen julborden. Ska ni komma hit nåt?

/Elina

2009-09-27 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0