onsdag

Oj vad allt känns höstigt idag. Stora sjalar och gula löv överallt. Åkte hem direkt efter jobbet idag, ingen dans eftersom det är min "lugna" vecka. Älskling står och lagar pannkakor till mig och ikväll blir det the, idol och greys anatomy. Kan inte bli bättre? Och det behövs verkligen efter ytterligare en tung dag på jobbet. Fick nya kontakter att ringa idag eftersom min förra lista var helt sönderingd med en massa sura kunder. Men det visar sig ganska snabbt att en våra duktigaste bokare haft min nya lista alldeles nyligen så det ännu mera sura kunder och inte ett enda bok på hela veckan. jag blir så matt! Imorgon smäller det säger jag bara, då ska jag få ytterligare nya kontakter och en massa bra pterkomster som jag ska ringa upp.

Ska äntligen slänga upp lite bilder på mina fynd som jag gjorde i helgen ;)

            
                     Favvo skorna från Monki som jag haft varje dag denna vecka :)

             
                                                                Klänning

             
                                                       Tröja Gina tricot att dansa i

             
                                                                            Jackan <3

 


Kommentarer
Postat av: anna

tja! du, har du hoppat av sway? minns att du skrev att du funderade på det.. riktigt snygg danströja måste ja säga, har själv köpt 2 såna på rean they're good ;)

2009-10-01 @ 09:08:35
Postat av: Marie

Tjusiga kläder hörru!! Ja, hon är nog mer lik mig, men i profil hajar man till. Pappa fick titta två gånger när hon kom hem från frissan för han trodde det var du. Som du såg ut förr förra julen då du hade lite mörkare. Ha en skön helg!!

Kram!!

2009-10-02 @ 22:02:48
Postat av: Marie

Tjusiga kläder du har köpt dig!! Jo nog är hon mer lik mig, men tittar man i profil så hajar man till. pappa fick titta två gånger när hon kom hem från frissan för han trodde det var du. Precis som du såg ut förr förra julen, lite mörkare...

Ha en riktigt skön helg!!

Kramar!!

2009-10-02 @ 22:06:55
Postat av: Johanna

Jo jag har faktiskt hoppat av sway. Tyckte det var alldeles för låg nivå och för krångligt att åka till för så mycket pengar. Så nu kör jag helt på balettackademien varje kväll istället. Där kan man välja själv nivå vad som passar och vilken dansstil man känner för. Tyckte också att det var så trist inställning på lärarna att de bara värderar de elever som dansat där länge.

Men hoppas du trivs, jag tror att det passar dem som vill satsa men inte riktigt allt än och just det föll för mig.

2009-10-03 @ 19:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0