måndag

Fy vad segt det är på jobbet idag. Vi är fyra pers här av åtta så vi sitter mest och snackar skit om ingenting.
Jag har heller inte speciellt mycket go och ringa jag ska nämligen på info möte på ett jobb jag sökt ikväll. Sjukt bra, det är som marknadsundersökare. Ganska kul att han ringde upp mig tre timmar efter att jag skickat in ansökan. Hoppas det verkar bra då kan jag köra helt på det och kanske ringa upp lite posten chefer och se om jag få extra knäck på posten någonstans. Har verkligen ingen lust att ringa idag när jag kanske får ett nytt jobb snart. Känns skönt iofs, men ett bok borde jag sätta idag iaf.

Helgen blev iaf som sagt lugn. Lördag tog jag balettklass innan vi gick en runda på stan och så blev det fotboll på kvällen såklart. Igår vandrade vi en sväng runt skarpnäck innan Nickes föräldrar åkte hem och vi tog en lugn eftermiddag.

Hoppas det går bra ikväll nu så att jag snart kan börja tjäna lite pengar på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till med ditt nya, hoppas det är bra och kanske kontakter på posten kan ge något, så det börjar ramla in lite pengar snart...



Kram!

2009-10-12 @ 19:18:03
Postat av: Elina

Ahh, du måste va rik nu så vi kan hitte på lite i helgen ;)

2009-10-12 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0