lördag

Burr burr burr. Som jag skrev om i förra inlägget kommer hösten mer och mer för varje dag. Innan i veckan har det åtminstonde varit sol och fint men idag kom den murriga hösten med regn, blåst och mörker. Fy fasen att det redan sätter igång. Nu har vi ca ett halvår framför oss med frysande och mörker. Nä jag längtar redan till våren!

Igår blev det iaf vinkväll hos Ollie honey med Becci och Malin också. Hade bara sån sjuk otur med bussar och t-bana igår. När jag skulle åka kollade jag och nicke upp buss till kärrtorp där Oline bor. Så när jag går ner till bussen ställer jag mig först vid fel hållplats och missar den första bussen så jag får vänta en halvtimme till nästa sen tar jag också fel buss som inte ens går förbi kärrtorp utan jag fick åka en jätteomväg till gullmarsplan och ta tuben därifrån. Fy fasen skulle åkt tjugo i nio och kom fram innan elva. Puh. När vi sedan haft massa mys med vin, gott, skratt och snack skulle vi åka hem ch såklart hade de rätta bussarna som jag nu lärt mig slutat gå så jag vandrade bort till tuben igen och såklart misar jag den med typ två minuter så jag får sitta och vänta 25 minuter på nästa. Ursch ursch ursch vad trist och kallt det var.

Idag tog vi en sväng på stan Becci jag och Oline och även Beccis kompis Elise från Linköping. Blev att äntligen inhandla en perfekt kavaj och även en super fin klänning på beyond retro, second hand när det är som bäst. Gillar faktiskt den nya butiken mycket bättre än den som var i souk gallerian.

ikväll blir det lungt. Lite käk, en film och i säng tidigt. Är fortfarande trött efter veckan som varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0