fredag

Hade visst fått en liten pikande kommentar från syster i förra inlägget om att jag aldrig skriver några inlägg om veckorna längre och det är ju helt sant. Nu sitter jag här och det är fredag och jag har inte skivit ett inlägg sen i söndags. Ursch och fy på mig men det har varit min stressiga vecka med dubbelpass på dansen varje kväll (alltså hemma vid tio och då ska man äta, duscha och varva ner framför ngt kul på tv:n) så det finns ofta väldigt lite tid, ork och inspiration till blogg inlägg dessa veckor. 

Men en liten snabb rapport då för veckan. I måndags var jag och provjobbade på det nya jobbet. Kändes riktigt bra, var inte alls svårt och det var t.o.m kul att sitta och ringa till folk som för en gångs skull var lite trevliga när jag ringde. Var heller inte alls svårt att få folk att ställa upp på undersökningen, jag gjorde faktiskt flest i min grupp på den timmen vi ringde. Fem stycken ringde jag och det hade blivit 150 spänn på en timme så det får man väl säga gick helt okej :)

Resten av veckan har flutit på som vanligt, dans varje kväll som sagt. Gått halvbra på jobbet, trött och träningsverk har också präglat veckan. Har varit så trött att det tyvärr gått ut över dansen. Varit snurrig och virrig och trött i kroppen som gör att man inte riktigt hänger med.

Denna dag har varit sjukt seg. Jag var såå trött imorse så jag visste inte var jag skulle ta vägen på tunnelbanan. Var trött sen resten av dagen, och jag ringde inte alls så många samtal som jag borde ha gjort. Har känt mig allmänt usel idag och tvivlat på allt. Jobet, livet, dansen ja allt, Såg så sjukt bra videor på tjejerna i urban angels imorse och ville i princip lägga ner dansen när man ser människor som är så grymt bra. Vissa dagar känns det bara som om man aldrig, aldrig kommer komma dit någonsin. Ursch då känns allt tungt. Ja ja det är väl bara deppiga höstkänslor som tar överhand ibland.

        
                                       När man ser denna t.ex. fruktansvärt bra.

Kommentarer
Postat av: Marie

Kom igen vännen och ryck upp dig!! Nästa helg ska du ju hem och träffa familjen, tänkte vi skulle gå på ALV:s höstmarken. Jon ska spela så vi skulle kanske få fribiljetter. Vi tror i alla fall på dig, det vet du, kämpa på! Livet är hårt, men vi får hoppas på jobbet också:)

Kramar i massor!!

2009-10-24 @ 00:02:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0