tisdag

Aj aj min nacke säger jag bara. Värsta nackspärren sen dan gills klass igår. Han har alltid så mycket huvudslängsteg i sina koreografier så jag har alltid så ont dagen efter. Igår gick det inte ens bra heller, ascool koreografi men som vanligt hinner jag aldrig få in stegen. Hoppas hoppas han kör den nästa måndag igen så jag får en ny chans :)
Jazzen idag gick inte så bra heller, nya superfin koreografi meeeen vad jag ska vara dålig på att få in koreografi snabbt. I hate it. Men som sagt nästa gång sätter jag den!
Imorrn blir det dubbeljobb igen. gaaah snart snart får jag vara ledig en dag, typ på söndag. Herreguud 13 dagars jobb i rad. PUH! Men jag ska klara det, I can do it. Money money och nya skor det är det som får mig att orka.


               

Kommentarer
Postat av: Elina

2009-11-18 @ 18:21:15
URL: http://lina
Postat av: Elina

Bra syrran! Nu är du verkligen en riktig sthlms människa, såkallad businesswoman som bare jobbar och tjänar pengar och till sist.....shoppar ;) hihi

2009-11-18 @ 18:23:00
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0