söndag

Underbart! Detta är min första lediga dag på fjorton lååånga dagar, och fy fan rent ut sagt vad skönt det var. Sov till elva imorse och det var sååå skönt. Helgen har för övrigt gått i ett. Igår jobbade jag på dagen, efter det åkte jag först direkt till Linus och Johanna där Nicke, pontus, lovisa och martina var. Nicke hade hjälpt Linus med det sista i hans kök och jag fick lite god mat och vin. Satt och snackade skit där en stund innan vi drog vidare till Becci och Jonatan. Blev en mysig kväll sen där också Jonatans kompis Danne kom förbi och vi spelade spel, drack öl och lyssnade på bra musik :)

Idag har jag bara bara tagit det lungt. Städat kollat på en massa repriser som jag missat i veckan, lyssnat på musik, handlat. Sen ikväll blir det film och sen snark för en ny lång vecka.

Nästa helg åker vi hem till småland för då ska jag som vanligt vara konfrencier på aktiv ungdoms avslutning med 300 pers som kollar. Ska bli så kul. Är ju nyfiken på ledardansen med som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Hej Johanna...så kul att du kommer till oss i helgen, skriver Manus nu faktiskt...jösses, vad jobb jag har så veckan kommer bara swischa förbi :)

Massa bra dans och häftiga inslag väntar :)



KRAM från Ann-Sofie

2009-11-23 @ 13:31:24
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com
Postat av: Marie

Hej!

Vi längtar till att ni kommer hem till adventstider och allt. Tycker du att vi ska baka lussekatter eller gör ni det själva? Ska bli spännande att gå på uppvisningen men har uppfattat att den inte är förrän 16.00... Vilken trevlig helg ni har haft!!

Kram♥

2009-11-23 @ 20:22:58
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0