söndag

OJ OJ OJ vilke kväll igår. Shit och jag ska jobba snart. Kom hem halv sex imorse så inte mycket sömn där.
Blev faktiskt en helt spontan utgång igår, hade inte planerat ngt så ville Oline att jag skulle med till Jacob som hade fördelsedags fest. Och så fick det bli. Bara en massa kalmariter hos Jacob, hehe så himla kul när alla flyttar till sthlm och bara umgås med varandra. Var väl en 25 kalmariter inträngda i Jacobs lilla lägenhet. Kul var det iaf och träffa alla som man så sällan träffar fast vi bor i samma stad. Oline och jag drog iaf vidare till Martin sen och jag blev super starstruck när min barndoms kärlék Ivar från mysteriet på greveholm är där! Eller ja inte Ivar såklart men Gustav som han heter som spelar honom :) hehe.
Efter Martin drog vi vidare till ace och dansade gärnet en timme till asbra musik som vanligt på ace :)
Och såklart tänker väl jag inte så jävla smart när jag är full så vi drar givetvis på efterfest hos Martin efter ace. Awhh inte bra! Eller det var ju sjukt kul då men idag inte lika kul.
Nu ska jag iaf dra och jobba i fem timmar. awwwwww jag döööör. Det här kommer inte bli kul. Är fortfarande sjukt bakis.

          
                                                   Jag och min älskade vän <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Sjuk kväll :) men jäkligt häftigt ;)

2009-11-15 @ 16:03:24
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0