onsdag

Sitter på jobbet och tråkar som vanligt. Är såå fruktansvärt hungrig så jag slänger ett öga på klockan ungefär var tionde sek och hoppas på att den slagit tolv. Men icke sa nicke fortfarande tretton minuter kvar. Kan döda tiden med att blogga en stund.
Har dragit på mig sjukaste träningsverken i nacken. Vet i fasen vad det kommer ifrån. Något under dansen i måndags för jag vaknade upp med träningsverken igår morse. Men om det kommer från Dan Gills kommercial jazz var det fan värt det. Äntligen äntligen satte jag hela koreografin på första försöket :) På hans klasser brukar det inte sätta sig förrän på lektion två. Riktigt fin koreografi också, me like. Igår var det äntligen jazz igen, börjar gå upp för mig snart att vi inte ska ha Emma nästa termin när hon är mamma ledig. Så fruktansvärt tråkigt, hon kan lätt vara den bästa jazz lärare jag haft.
Har förövrigt värsta värsta brännsåret på min fot efter alla golvövningar på moderna igår, alltså det är verkligen inte och leka med. Det gör ju så in i h*lvete ont när man väl skrapar upp brännsåret. Ännu värre när man kommer hem och ska duscha, fy vad det svider!
Det var väl allt att uppdatera för nu. Mest dans som vanligt :)

Fick förövrigt lite Ryan Gosling craving förut när vi pratade om dagboken på jobbet. Måste nog se den filmen i helgen alltså, Ryan Gosling kan lätt vara den hetaste man som vandrat på denna jord, ja efter Johnny Depp :)

Nu är det bara sex minuter kvar till lunch yeeej.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej på dig!

Kan du inte äta lite frukt eller något så du slipper sitta och vara så jättehungrig.



Ta hand om din lilla kropp också, så att du inte drar på dig en riktig skada med all dans. Jag är rädd om dig♥.



Kram, kram!!

2009-11-13 @ 23:26:21
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0