fredag

Kan ha varit den bästa dansdagen ever igår. Min danslärare Emma som vi har i jazz har verkligen varit en favorti i höst och nu när hon ska vara mammaledig kändes det lite osäkert om någon skulle kunna ersätta henne så mycket som jag gillat henne. Men det kunde visst inte bli bättre. Fram till påsklovet kommer vi ha therese carlsson, hon är en av grundarna till den nya dansskolan i sthlm som öppnas i vår och koreograferar typ allt som finns i tv väg. Har haft henne på både sommarkurser och audititons innan och hon är verkligen super bra. Men efter påsklovet kommer vi ha Karl och knut! De är verkligen sjukt bra och galet stora inom dansvärlden. De klippen jag brukar lägga upp med fina koreografier är typ alltid Karl och knuts subjazz. Jag blev så sjukt överlycklig. Kommer bli den bästa dansterminen ever!

House igår tog förövrigt kål på mig, kan vara det jobbigaste som finns att dansa. Man står nog inte still en sekund på en och en halv timme. Oj oj oj vad mitt linne var dyblött av svett efter lektionen. Men fy helvete vad kul det var! Jag älskar house!


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0