torsdag

då var det snart helg igen då, och denna helg kommer bli super. Vi åker hem till småland igen imorgon för jag ska återigen vara konfrencier på Aktiv Ungdoms avslutning. I år kommer det bli lite speciellt för nu slutar syrran som dans ledare och mamma slutar i styrelsen så nästa gång jag kommer på ngn avslutning är det utan familjemedlemmar i styrelse och danscrew. Är faktiskt helt sjukt att det är två år sen jag slutade själv som ledare. Känns som igår när man sprang runt på genrep och bar stolar och käkade pizza med de andra ledarna. Saknar det nåt otroligt!
Hoppas på lite bra väder med så kan man kanske åka ut till vår sommarstuga och inviga flytbryggan som familjen köpt :)

har ju glömt och skriva i bloggen om min första audition i år som är nästa tisdag, och då på danshögskolan. shiiit ska bli riktigt kul. Det är ju inte skolan som jag helst vill komma in på så jag kommer nog inte vara så nervös eftersom det inte spelar ngn roll om jag kommer in eller inte. Det ska mest bli kul faktiskt, testa lite vad man går för och ifall man kommer vidare till andra steget. Men jag kommer hålla er läsare uppdaterade ;)

Ikväll blir det packning och kanske lite städning. Ska på möte på jobbet imorrn direkt efter skolan sen tänkte jag ta en liten shopping runda och handla systers present innan vi åker hem imorgon.
soo long!



                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0