onsdag

Ja jag hade ju lovat er att uppdatera hur det gick på danshögskolan men just nu skulle jag nog hellre låta bli för jag gick inte vidare till andra steget!!! awhh så frustrerande!! Fruktansvärt surt att man inte tydligen inte var bättre än att gå vidare, nu känns det mesta ganska hopplöst speciellt balettackademien. Den känns verkligen out of my league nu. Men jag får väl vara lite dålig förlorare och skylla på dem 447 sökande och 90 som gick vidare :/ Bättre lycka nästa gång nu får vi hoppas!

Kommentarer
Postat av: emma

åh vad tråkigt :( ibland måste man vara lite dålig förlorare.

det kommer fler chanser, fler gånger :)

2009-05-13 @ 23:24:52
Postat av: Nathali

Hoppas de går bättre nästa gång! måste vara assvårt att komma in. "/

2009-05-14 @ 16:00:01
Postat av: Anonym

Du är bra ändå! :)

Puss på da sister

2009-05-14 @ 22:37:17
Postat av: Ann-Sofie

Äsch då, det var nog bara så som du skrev tidigare att du inte gav, gav allt... eftersom det inte är där du vill in! Det kanske syntes omedvetet :)Håller på dig, du passar på Ackis :)



KRAM

2009-05-15 @ 22:40:38
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com
Postat av: Marie

Jag håller med Annsofie, precis som jag också sa. Du var inte tillräckligt laddad, eftersom det var ju egentligen inte dit du ville. Stå på dig och vi finns där. PUSS! Älskar dig!!

/mamma

2009-05-15 @ 23:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0