onsdag

ännu lite mer bilder från helgen, nu från balen.


                    

                    

                     

                      

                     

                     

                       

                       

                       

                       

denna vecka besår mest av föreställning föreställning. Har varit hemma iaf och tvättat idag ngt som verkligen behövdes. Har inte haft en minut över att tvätta på sistonne så tvättkorgen verkligen svämmade över. Ska iväg på en läkarundersökning sen som behövs till min ansökan till balettackademien. 500 spänn kostar det! 500 spän!! plus 800 spänn för själva audition! Ett rån är vad det är. Galet med tanke på att jag antagligen inte kommer komma in!
Audition till sway blir det iaf på mån! Hoppas hoppas jag kommer in där för jag har tackat nej till kulturama nu så sway är verkligen mitt enda alternativ om jag inte kommer in på ackis. Ska bli kul att göra audition för Jennie Widegren. Är nog sjukt bra skola med tanke på att man har Jennie och alvaro från bounce plus Sabina Daljfäll som bla gjorde dansen till måns zelmerlöfs nummer i melodifestivalen. Så som sagt jag hoppas på sway.
Ikväll kommer iaf Maja och kollar, det ska bli najs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller fast vid att du kommer in på Ackis :)

Men Sway är ju inte heller fel, och jättekul ju att du ska på audition för Jennie W, hon kommer älska dej, du är ju som en jazzande mini Jennie, sväng ordentligt med håret o rumpan fnissar

Du har det i dej, ska hålla alla mina tummar på Måndag o Lycka till i helgen!



KRAM ( dina kvitton kom idag, tack!)

Ann-Sofie

2009-05-27 @ 23:07:40
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com
Postat av: Maja

OCH DU VAR SÅ BRA! jag vill se allt igen :) du får inte tänka att du inte kommer in på BA har jag ju sagt. det här med att ge upp i förväg är inte att rekommendera! du ska vara envis som en gammal get, precis somm lotta på bråkmakargatan!

lycka till i kväll! hörs i helga. Puss M

2009-05-28 @ 09:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0