fredag

Då var det fredag och sista föreställningen. buhuu känns lite sorligt. Men det ska bli den bästa för idag kommer la familia och tittar. Igår gick det iaf skitbra, typiskt när det itne är ngn jag känner som tittar. Men yrkeslinjens ettor hade varit där igår och kommit fram till vår jazzlärare efterår och överröst oss med kommentarer om hur bra vi var. De sa t.o.m att vi hade gjort bättre egna koreografier än yrkestreorna som de varit och kollat på innan. Helt sjukt det trodde jag aldrig, ettorna som alltid verkar så stöddiga och framförallt sjukt duktiga!

                 
                                                    Sjuk men galet rolig översättning

Kommentarer
Postat av: Tessy

Bra jobbat J! :) Sorgligt att det är slut, men vi får hålla ihop ändå. Ses till klasser kanske? Kraam T

2009-05-30 @ 01:10:45
URL: http://theresiast.blogg.se/
Postat av: emma

sorligt o konstigt att det redan är slut?! \:



haha underbar video!

2009-05-30 @ 19:57:58
Postat av: Marie!

Ja, jag bara håller med ni var sååå duktiga. Jag är imponerad och givetvis en mycket stolt mamma.



Puss!

2009-05-31 @ 12:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0