tisdag

då var det depserate housewifes kväll igen. tisdagar ä det bästa eller iaf kl 21! tänkte tigga till mig en massage med för min onda rygg till det börjar hehe
idag hade vi samtal på baletten och under tiden lottie pratade med alla hade Alle en kille i klassen street lektion med oss, hade glömt hur sjukt kul det är med street. bara släppa alla sträckta fötter, hållning och utåtvridning hit och dit. sen är ju alle så sjuukt bra på street, kan vara den mest musikaliska kille jag känner så det var verkligen super klass. alla blev på så himla bra humör hela dagen :) tänk vad lite street dans kan liva upp en stackars balettklass hehe.
på jazzen började vi med vår koreografi till våravslutningen i maj, vi ska dansa till ngn indian insprirerad låt hehe, väldigt flummig men kul!
ska bara kolla på den sista kvarten med den rätte för rosing nu, haha får se vem 35 åringen väljer, 19 åringen eller 22 åringen. kul att jag alltid fastnar för sånt här skit,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0