söndag

Är fortfarande kvar hemma i vimseby nu hos mami och papi. suverän helg hittils.
Åkte hem hit i fredags till mams och papps och fick lite god mat och spelade rockband. Shiit alltså vad sjukt svårt det var, och et värsta var ju att trumspelandet gick ju fan inte i takt så jag blev asförbannad när jag spelade, slängde trumpinnarna  i golvet flera gånger i ren ilska haha. Inte gick det bättre för pappa eller nicke heller, hur sjukt är det inte att man inte ska spela i takt? man måste liksom vara lite efter hela tiden när man slår och sånt där klarar inte jag av haha, inte när man spelat trummor själv.

                              

                                        

Igår åkte Nicke och Erik till Kisa för att åka skidor och jag följde med familjen till kusinen Linus som fyllde fem år. Blev lite lunch tårta såklart, och najs och träffa släkten som vanligt. På kvällen åkte hem och åt hos nickes föräldrar och sen drog vi till erik för att träffa lite folk och snacka. Blev en riktigt trevlig kväll med vännerna.

                                   

                                    

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0