söndag

sitter och tittar på reprisen av melodifestivalen, haha ja jag är så nördig att jag tittar på reprisen också. Men jag sitter iaf och hääääääpnar när jag ser måns bidrag igen att den inte vann, det är ju helt sjukt. den är ju nästan bättre än förra årets hero. awhhhhh måns HADE vunnit eurovision. Åh fy fan nu drar carolin af ugglas igång. jag dör på henne, jag fattar verkligen inte vem som röstar på henne. Alltså kom igen en fjortonåring hade kunnat skriva texten "snälla snälla snälla låt mig inte sitta ensam här, när du är där" ehhh?!? hon har ju bara snott all musik från världens bästa janis joplin och sen skrivit en piss text till. hmm ja jag är sur över detta och jag kommer nog aldrig komma över gårdagens hemska final. ska nog byta kanal snart annars blir jag så sur hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0