söndag

Då var det äntligen söndag och  min första lediga dag denna vecka! puh! Men som tur är ska jag vara ledig imorrn med eftersom jag jobbade in de tiderna i fredags.
Igår jobbade jag som sagt på kappahl mellan elva och sex. Gicka ganska bra, har inte varit där sen december men jag behövde inte be om hjälp med ngt i kassa på hela dagen så det kändes skönt att jag kommer ihåg allt. Åkte hem en snabbis och käkade lite sen åkte jag till majsi. Vi hade myskväll själva och kollade på melodifestivalen och nostialgi kollade på björn gustavsson klipp från förra året. Guud vad melodifestivalen var bättre förra året än i år. Allt från vinnare till mellanakt och programledare. Jag ska inte ens börja gå in på vad jag tycker om årets vinnare och tvåa, kan ju bara säga att svenska folket verkar ha fått fnatt??????? måååns, jag säger bara måns hade vunnit hela eurovision, så är det!!! Och ni som känner Maja och är vän med henne på facebook måste gå in och läsa hennes anteckning och gårdagens kväll där haha de sammanfattar mitt schlager nörderi ganska hårt hehe. Men jag kan säga som så att ifall det fortsätter så här nästa år kommer jag fan inte titta hehe.
Idag ska jag bara vara duktig och tvätta, städa och fixa massor. göra dans tex måste jag ta tag i. å ska jag lyssna på underbara Olle ljungström i mitt spotify (världens bästa uppfinning). Blir nog nåra lyssningar på Katla från mammas nya kille i p3 också, ni som inte hört måste lyssna på det, han är guud. Fan vad vi garvade åt det igår "jag är för abort men mot att slänga blommor i soptunnan"
Vi syns i marchallernas skugga!


                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0