onsdag

Jag blir så irriterad på detta youtube, igår fungerade det inte på hela dagen, och jag som blivit så tråkig och för det mesta bara lägger upp youtube klipp här när jag itne har ngt annat att skriva. Så det är därför det itne blivit några inlägg sen i söndags. Men nu är det igång igen. Och som ni kanske förstår händer det inte s¨mkt i mitt liv just nu. Skolan har satt igång igen efter sportlov och jobbet tar upp en massa tid.
Idag hände iofs en gansk rolig grej i skolan, på vår sista jazz lektion kom en hel klass in från en konstskola och satte sig med sina block framför oss. De skulle helt enkelt öva sig på att rita människor i rörelse, ganska kul var det, man såg hur deras pennor glödde när vi satte igång med lektionen. Galet egentligen att de kan rita sådär fort, men man såg hur snyggt det blev när man sneglade på deras ritningar. Annorlunda men kul inslag i vardagen.

                 

                               Crucified barbara med snygga Nikki wicked på trummor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0