fredag

Då var det äntligen fredag igen! sköööönt med helg, jag var galet trött idag i skolan :/ puh! jobbade några timmar på hemfrid sen med, Oline lärde mig skriva in tidrapporter i lönesystemet, kul faktiskt. så nu ska jag hjälpa henne lite på fredagar ibland när hon har mycket annat att göra. great.
Kappahl ringde förut när jag kommit hem här och precis slappnat av och trott att jag skulle njuta av en ledig helg och frågade om jag kunde jobba imorn. Tyvärr är mitt pengasug lite större än ledighets sug så det var bara att ställa om sig för jobb mellan elva och sex imorn.
jaja söndag ledig iaf! tvätt, städ och slapp dag får det bli.
Nicke har åkt iväg till österrike nu så det är tomt i lägenheten och kommer förbli till nästa helg. Måste hitta på ngt med tjejerna imorn, är ju melodifestival kväll och då kan man ju itne sitta ensam i en lgh på lidingö.
får önska alla läsare en sköönt fredagkväll med party eller slappande vad ni än gör.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumman!

Ja nu blir det ensamt igen, men jag hoppas att helgen blir lugn och skön och att du får lite sällskap till melodifestivalen. Ann o Willy kommer hit och vi ska äta lite räkor och ta lite vitt vin till. Hoppas det gick bra att jobba på Kapp Ahl.

Ha en skön helg!

Puss och kram mamma!

2009-03-14 @ 18:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0