tisdag

Igår blev det ingen uppdatering tyvärr men det blev att träffa becci som jag inte sett på hundra år för att sola och njuta av vädret i rålisparken på kungsholmen. På kvällen var det som sagt dags för audition till sways danslinje. Och som vanligt gick det sådär, man är aldrig riktigt nöjd efter audition det måste jag lära mig nu. Jazzen gick helt okej, vissa grejer på diagonalen som jag hade kunnat gjort bättre men koreografin gick bra. Det var verkligen my type of jazz. Sen streeten som jag fasat för gick som jag trodde. Ganska lätt koreografi med Alvaro men gud jag har så svårt att sätta stilen! Frågan är hur mycket de går på jazzen eller streeten. Det var verkligen jätte många grymt duktiga street tjejer där. gahh! Det sjuka var att typ alla utom jag och Lisa från min klassa var typ 19 år max och ändå skiiitduktiga! Tänk om jag varit så bra när jag var nitton! Det allra jobbigaste är att vi inte får reda på om vi kommit in förrän efter midsommar för Jennie ska till spanien en vecka och bounce summercamp mitt i allt. Så det är bara att vänta och se!

eftersom jag ska färga håret blondt på tor :) yeej och klippa det tänkte jag slänga in lite förslag på frisyrer som ni gulliga läsare kan hjälpa mig välja mellan, Så släng gärna in en kommentar who ever you are och hjälp mig :)

                       
                                                                          axellångt rakt?

                       
                                                                            kort och lockigt?

                          
                                                                              Halvlångt rakt?

                           
                                                                       halvlångt lockigt?

Kommentarer
Postat av: Hanna

halvlångt lockigt :) inte rakt ;)

2009-06-02 @ 16:52:43
Postat av: Marie

Jag tycker axellång men gärna med lockar. Roligt att träffa dig som blondin när du kommer hem till helgen.



Kram mamma!

2009-06-02 @ 21:17:18
Postat av: Ann-Sofie

Hej Johanna, jag skulle valt kort o lockigt alá SJP om jag var du :)



KRAAAAAAM från Annso, spännande att följa dina dansäventyr, håller mina tummar för dig!

2009-06-02 @ 23:34:56
URL: http://www.holmbergarna.com
Postat av: Bea

Hoppas du haft en super bra dag :D

2009-06-03 @ 00:41:36
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: spider

halvlångt rakt! det har jag =)

2009-06-03 @ 07:26:45
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0