söndag

Jag vet att jag lovade bild i fredags men jag har smitit undan datorn hela helgen så ni får lite student bilder nu och en liten bild på iofs uppsatt hår men blondt och nya glasögonen :)

                           
                                                     stackars Offe fick springa ut i ösregn i Vimmerby

                            
                                                   sen bar det av till hultsfred och en superglad syster

                            
                                                                                       glad!

                           
                                                                            med plakatet

                            
                                                                                       På flaket

                           
                                                                          Presentöppning

                            


                           
                                              här är håret från sidan! Pratar med kusin och hans tjej

                           

                            
                                                                              två snyggingar

Så var den studenthelgen över! kul var det och nu är hon undersköterska min lilla syster yster. Back to sthlm och jobb i en vecka till. Urscha mig börjar redan pirra i magen för audition till BA som är om två veckor :/ ihh.

Kommentarer
Postat av: emma

du var skitsnygg i nya håret och brillor! håller tummarna för BA!

2009-06-08 @ 00:20:28
Postat av: Theresia

åh. hjälpars, ja får gåshud så fort jag tänker på auditionen. Ja, tänkte ta klasser nästa vecka! :) vi kan väl höras vilka man väljer då, vore skoj. Fin i håret btw! ;) kram

2009-06-08 @ 10:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0