måndag

Ursch ja nu är det över! Fy fan vad skönt. Och tyvärr tror jag inte det blir så mycket mer än så.
Det är sjukt svårt att säga hur det gick men man känner aldrig att man är nöjd, och det var många bra i min grupp. Hälften kommer och ryka nu efter första och 170 sökande i år!! shit, många. Men som sagt det var väldigt jämnt i min grupp och jag tror det bli svårt. Jag kan ju säga redan nu att jag inte kommer komma in, jag är 99.9 procents säker, jag känner att jag inte är där än teknik mässigt och det finns så många som är bättre äm mig.
Ja ja nu är det gjort och det sååå skönt att släppa det nu. Auditions är sååå sjukt jobbigt efter tre timmar är man svimfärdig av trötthet för man får inte släppa koncentrationen en sekund för då är det kört. Mer dans det kommer det bli för mig och jag ska ta nya tag i höst speciellt med baletten för det ska komma! En dag ska det gå, men i år är det nog inte min tur.

Kommentarer
Postat av: Marie

Du kämpar och kämpar och en dag ger det belöning. Jag lovar!! Jag tror på dig Johanna du är och har alltid varit en fighter.



Älskar dig!

2009-06-23 @ 10:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0