lördag

Kom hem för en stund sen från stan. Nicke och jag var på en Titanic utställning på vasamuseet och för som inte vet är jag en riktig Titanic freak. Ändå sen jag såg filmen första gången har jag läst och sett allt om båten som jag kommit över. Så ni kan tänka er att jag var i extas där inne bland äkta bärgade föremål och bilder och berättelser. De hade t.om byggt upp en tredje klass hytt och en första klass korridor som man fick gå i. Så hade man en guidad inspelning i ett par hörlurar som man fick lyssna på hela tiden, rikitgt riktigt bra men så är jag som sagt ett Titanic freak. När jag var tolv eller ngt så satt jag t.om och sydde klänningar för hand av gamla lakan för att jag ville ha sånna som de hade i filmen. Galet I know.
nu blir det bio med Oline inne i stan. trevligt lördag.

                      

Kommentarer
Postat av: emma

ååh häftigt med titanicutställning!!

2009-06-14 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0