torsdag

Yes en resa till kreta blev det! Vi beställde igår och åker ikväll :) ska bli sååå gött.
så från och med idag blir det blogg uppehåll i en vecka till jag är tillbaka igen.
Jag har hållt på som en galning i lägenheten idag och packat, städat, tvättat och grejat. Gick upp vid sju imorse för att hinna med allt och jag är inte klar på långa vägar. Vi kommer åka från nyköping och sen när vi kommer hem nästa vecka åker vi direkt hem till småland i tre veckor så det blir mycket packning.
Eftersom vi åker ikväll betyder ju givetvis detta att jag kommr missa Hultan i år. Känns sjukt konstigt. Med undantag för sommaren 2003 då jag också var på kreta under festivalen så har jag varit varenda år sen jag var typ sex! Första året jag skippar och det kommer bli tufft. Men jag kände att jag måste bara iväg utomlands. Har inte suttit på ett plan på över ett år och jag ÄÄÄLSKAR att resa så jag var bara tvungen. Och eftersom min eknomi fortfarande är ganska återhållsam fick det bli hultsfred eller utomlands. Men igår tog festival suget över och jag beställde biljetter till emmaboda festivalen istället.
Jag tänkte att jag lever bara och är ung en gång så festival får det bli om jag så ska leva på gatan i höst (vilket jag inte tror) så en billigare variant av hultsfred blev det och såklart bidrog det lite att typ alla mina kompisar ska dit i år så det kommer bli svinkul. Så tänkte jag också att jag kan ju inte bara åka på en festival under hela mitt liv jag måste ju testa på lite andra också.
Så 2500 kr fattigare efter en resa och festivalbiljett är jag ganska nöjd ändå med tanke på att vi fick tag på så billig sista minuten. Sommaren kommer bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0