tisdag

Bilder från paddlingen i helgen :)

                      

                      

                       
                                                                              Spritpaus

                       

                      

                       
                                                            Vackraste stångån

tänkte bara slänga in en ny chans för er alla stackare som missade första avsnittet av upp till kamp igår. Klockan kvart över elva ikväll sänds det igen ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

åh va coolt att ha dansat så länge, då har man ju verkligen en bra grund:) skulle oxå vilja ha d;P men du, jag tycker du borde prata m jennie/sway o höra motivering!! om du inte redan gjort det..:)

åå jag menade sways förberedande linje..vet att sway förra läsåret hade danslinjen, fb o sen 7 specgrupper men att de inför detta år ändrat en del..

kul,grattis till platsen, men förstår varför ifall den inte har så bra rykte..å 70000 var ju rätt saftigt minst sagt.. Diambra har audition snart, ett tips!!då har man bla ane-marie å ambra:) ska du nåt på bounce summer camp förresten? kram

2009-07-28 @ 22:12:58
Postat av: johanna

jaha ja förberedande på sway, jag tror de har kvar den det står ju på hemsidan. Tror bara det var spec grupperna de gjorde om från 7 till 5. Kan man höra om motvering? gjorde du det? jag tänkte ringa och höra om det först men det kanske kan var svårt att få tag i jennie och speciellt så här långt efter audition.

jag funderade på att söka diambra ett tag, trodde faktiskt att de redan haft audition. Men förra året var de så himla duktiga som gick där, och street är ju inte min bästa stil tyvärr så jag tror jag skulle ha svårt att komma in. Men det kan vara bra att kolla upp ändå, tack för tipset :)

nej jag ska nog inte på summercamp i år, vore super kul men det är tyvärr lite dyrt för mig. Men det vore kul, de brukar ju alltid göra så snygga danser. kram

2009-07-29 @ 11:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0