onsdag

Nu är PEPPEN hög inför RASSLE imorgon :) Ska bli såå kul! Jag har precis varit på systemet och inhandlat lite diverse dricka inför helgen. Guuud så gött!
hoppas nu bara att vädret inte sviker allt för mycket, men tor, fre ser ju tyvärr inte allt för roliga ut. Vi får hoppas på lör som enligt smhi skulle inbringa sol och 22 grader :)

lite bilder från lekdagen i fredags

                     

                     
                                                                 Dragkamp på stubbe

                     

                    
                                                      Dragkamp på såpa presänning

                     

                    

                    

                    

                    

                     

                     

                     

                     

                      

                      

Kommentarer
Postat av: Anna

Lugnt, tack själv för alla svar;) Diambra är jättebra!! känner några som har gått + har tagit en del av deras klasser. de har bla mkt variation stilmässigt, sen är både Ambra & A-M asgrymma!! :) så sök vetja, de har audition igen 8e aug!



Jag känner Jennie sen tidigare så vi har pratat, sen pratade jag faktiskt med K oxå å hörde vad de hade att erbjuda. Men eftersom jag bara dansat jazz 1 termin så hade jag ju koll på varför innan :) men verkar som om de bedömt alla lite olika.. eller aa jag vet inte..men det jag har hört från olika håll är att det typ är lättare att komma in om man redan går där! vill du ha deras nr? säg till isf:)

okej, jag ska dit nästa vecka, var på 2kurser v1 så blir ju en hel del pengar, men men behöver träningen ;).. man kan ta lösa klasser oxå ifall du inte vill köpa en hel kurs! kram

2009-07-29 @ 19:02:28
Postat av: johanna

jo jag har också hört mycket bra om diambra så det kan ju vara värt och söka :)

jo jag kände att det hade varit skönt och veta varför man inte kom in, men jag har hört mycket innan om att det bara är sånna som dansat där jättelänge som kommer in och så, så jag vart ju inte jätte förvånad när jag inte kom in. Tycker det är lite synd att de prioriterar så och inte efter var man ligger nivåmässigt. Men det kan ju alltid vara bra och höra efter hur det var i mitt fall. Men jag tror att jennies mailadress finns på sidan så kan jag kanske maila och fråga.

ska kolla upp om enskilda klasser på summercamp vore kul att ta ngt iaf :)kram

2009-07-30 @ 00:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0