måndag

Nu kommer lite bilder från Sonisphere förra lördagen :)

                         
                                                  Fest vid bilen eftersom ingen hade campingpass

                          
                                                                               Nicke och Johan

                          
                                                                        Två blondiner i bagagen

                           

                          

                            
                                                                                     Polers

                          
                                                       När regnet kom fick vi gömma oss i bilen

                          

                          
                                                                                       HIVES!

                           

                          
                                                                           Primal Scream <3

                          

                          
                                                                                   Metallica

                          

                          

                          
                                                                            Nothing else matters

Kommentarer
Postat av: Anna

hej va bra vilken tur ;)

okej,men tror de är rätt bra.. o samma här, gillade eva oxå även om jag typ aldrig kört den stilen, bra o lära sig nåt nytt;) hur länge har du dansat då? å vet du ifall de startar förberedande i år? eller om de tagit bort den oxå..?



aha okej, jag dansade faktiskt för henne 2 v nu under sommaren (för o lära mig lite grunder) och I LUV HER världens bästa lärare typ:D Nice m Kulturama, ska du börja? :) kram kram

2009-07-27 @ 19:16:33
Postat av: johanna

Jag har dansat sedan ja var åtta år ungefär först på hobbynivå mest jazzdans. Sen blev jag dansledare i den föreningen jag dasade i i min hemstad vimmerby som heter aktiv ungdom. Sedan började jag på ett estetiskt program med inriktning dans i kalmar när jag började gymnasiet och så såklart förberedande efter det då.



nej de har kvar förberedande i år och det kommer de nog fortsätta med, det är väldigt populärt och bra. Men audition har redan varit för årets intagning.

Jag sökte kulturama och kom in men kände att det var alldeles för dyrt för ett år (drygt 70000) så jag tackade nej. Så har jag inte hört så mycket bra om den linjen heller. kram

2009-07-28 @ 17:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0