måndag

Då var jag tillbka i sthlm igen. Igår fyllde jag 21 och kände mig faktiskt gammal. Det är konstigt det där när man går över 20 innan längtar man till 20 och efter vill man nästan fylla neråt igen. 
Men det var en mysig helg iaf, firade lite med familjen, mormor, farmor och peder,karin och kusin Linus. Igår käkade vi lite hemma och jag fick paket från mamma och pappa. Fick en superfin klocka på morgonen med av nicke :)
nu väntar en vecka med båda dans och jobb igen. Var lver en månad sen så jag hoppas jag pallar. Är väl ledig i helgen iaf om de inte ringer in mig till kappahl. Ska träffa barnen idag igen, har saknat de små skiungarna faktiskt så det ska bli mysigt! 
imorgon ska vi till becci på lite födelsedagsmiddag för mig och becci som fyllde förra måndagen. Ska bli såå skönt att träffa tjejerna och prata av sig. Har inte träffat ngn av dem sen innan jag åkte hem på julledighet.


                                  

                                        

                           

                                       

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0