måndag

så var det då måndag igen. riktigt mysig helg har jag haft
Ida älskling kom till mig i torsdags efter jobbet och jag kan garantera att det var en del snack att ta igen. Vi har i princip inte pratat med varandra på åtta måndaer, heeelt sjukt!! I fredags följde hon först med mig i skolan och stackarn fick uppleva vår balett lärares dåliga fredagshumör. Galet rolig jazz lektion fick vi iaf så det var väl bra. Efter skolan drog vi hem och käkade lunch, ida åkte tillbaka för att träffa en kompis från norge och jag tog igen mig lite efter veckan.
På kvällen blev det lugnt med god mat, chips och lets dance. såå gött att blondinbella åkte ut, shit vilken jobbig brud!
På lördag förmiddag åkte vi in till stan till elva och mötte upp tildus på centralen. Tog en rejäl sväng på stan och middag på en underbar restaurang. Lite mer shopping (eller mest för tilde och idas del) och sen bio. Såg världens bästa men hemskaste film "changeling" med Angelina Jolie. Shit vad jag tjöt, så himla hemskt och man hade ju i bakhuvudet hela tiden att det var en sann historia. När bion var klar runt nio så gick vi till ett cafe/bar på söder och tog en öl och snackade av oss innan vi åkte hem till min lilla lägenhet på Lidingö vid tolvsnåret.
Söndag blev mysdag, drog in till gamla stan och gick runt och strosade. långfikade på ett mysigt cafe och avslutade dagen med en sista sväng på stan och lite snack innan de drog tillbaka hem till linköping.
Så nu är det bara två helger kvar innan nicke flyttar upp till mig :) yeej.

                                      

                                      

                                         

Kommentarer
Postat av: emma

naw vilken fin helg ni verkar haft :) filmen verkar bra men har inte vågat se den :S



tack (om håret) lockade håret lite för en gång skull ^^

2009-01-27 @ 00:56:53
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0