måndag

Jag har blivit utamanad av Emma (naeturfrost.blogg.se)

4 av mina favoritprogram på TV
♥ Sex and the city
♥ Desperate Housewives
♥ vänner
♥ so you think you can dance

4 saker jag gjorde igår
♥ spenderade tid med mina två bästa barndomsvänner
♥ vandrade runt i gamla stan
♥ fikade
♥ käkade ostbågar

4 saker som jag ser fram emot
♥ Sommaren!
♥ nicke ska flytta hit
♥ Bounce "caution"
♥ veronica maggio och fibes oh fibes den 23 mars!

4 av mina favoritrestauranger
♥ Bertuccis, Boston
♥ kho pang yang på skånegatan på söder
♥ Thaibåten vid skanstull
♥ Mitsos restaurant, agia marina kreta

4 saker på min önskelista

♥ En bättre ekonomi
♥ ledighet
♥ en ny vårgarderob
♥ en tvåa på söder, helst vid mariatorget eller vita bergsparken ;)

Utmanar lilla mamma ;) (marielindqvist.blogspot.com/)

Kommentarer
Postat av: emma

duktigt gjort ^^



Bertuccis <3 hungrig jag blev nu ;P

2009-01-27 @ 00:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0