fredag

såå jävla gött med fredag. Idag har varit en ganska soft dag ändå för jag har varit typ helt död i kroppen. Dansen gick väl sådär kan man säga. blir så frustrerad när det är sådär att man vill men kroppen orkar bara inte. Då saknar man glöden liksom. Jobbade sen direkt efter skolan, tog hand om fyra vildsinta ungar hehe. Nä det gick rätt bra de tre tjejerna lekte med varandra och jag och sötaste axel tog det lungt och kollade lite film och pusslade och sådär. Men det var ändå grymt skönt att komma hem. Slänga sig i soffan med lite god fredags kyckling och kolla på lets dance. Laila och Morgan så jävla outstanding alltså. Det måste ju bara stå mellan dem i finalen. Kollade lite på det där nya talkshowen som går på ettan "skavlan" ganska bra faktiskt med intressanta gäster. Idag var snygg Nina persson där och nästa vecka kommer älskade winnerbäck.
Sitter och slöar framför youtube nu igen,, fast inte backyard utan jag gled mer in på en massa gamla no doubt klipp, blev lite inspirerad där av Nina persson. Gud vad jag har saknat att lyssna på musik faktiskt, Visst lyssnar jag på musik tre timmar om dagen i skolan men det är ju mest pianomusik till baletten och moderna och lite mer kommercial på jazzen, men ändå... jag saknar miiiin musik. Är så dålig på allt nytt som kommer med nu när jag inte lyssnar på p3 populär varje dag i postbilen. Men det ska bli bättring på det. Tänkte också börja slänga upp lite mer klipp på youtube och sånt med så ni kan få lyssna lite på vad jag har i huvudet för dagen. Men det var allt för idag, nu ska jag fortsätta youtuba lite no doubt klipp.


                       

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Hoppas du får vila dig i helgen. Läser jämt att du är så trött, du äter väl vitaminerna du fick i julklapp?? Nästa helg kommer mamsen och tar hand om sin dotter i alla fall. Vi bokar hotell åt oss och Nicker föräldrar. Kan bli lite lillsemseter!! Ser fram mot helgen. Har hittat skinnjackan och tar med den.



Puss o kram!!

2009-01-31 @ 16:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0