dans

Jaha då börjar man skolan igen imorgon! shit, det var en månad sen jag tog mitt sista danssteg, typ! Jag kommer ha sån fet träningsverk på torsdag morgon. Herregud vad mina muskler måste ha förtvinat haha jag har ju inte gjort ett skvatt på jullovet. Inte tränat, inte sprungit inte ens promenerat. Det enda man kan räkna som motion är väl de fyra dagarna jag jobbade på posten och lyfte supertunga blålådor och sprang i trappor med blytung reklam och post.
det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen nu, har saknat dansen massor. Blir lätt segt när man bara går hemma och drar i lägenheten.
åker hem iaf till helgen, fyller på söndag och det kan vara mysigt att fira med familjen och nicke. Så erbjöd sig mamma att betala en del av biljetten :) Man vänjer sig lätt vid olika tillvaro, när jag åkte hem till julledigheten var det nästan jobbigt att inte vara själv och fixa med vissa saker men nu när man vant sig vid att vara med älsklingen hela tiden blir det lätt tomt och tyst. Då ska det bli skönt att träffa lite klasskompisar imorgon :)
bilder får ni ha lite överseende med, det kommer när jag har fått ngt roligt att fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0