2009

Då var det 2009 då! och redan den 4:e, helt otroligt. Men nu är jag klarflyttad iaf! Är numera Lidingöbo. Känns lite trist att lämna söder, det är ju min plats, men jag får väl hoppas att det blir det sen igen någon gång i framtiden.
Vi åkte tillbaka till stockholmis i fredags med mamma, pappa, nicke, offe och elina. det var rätt fullt i bilen kan jag säga med alla oss och all packning. Men flytta hann vi med och gå en sväng på stan igår.
så nu känns det lite tomt och tyst att sitta här själv när man varit hemma i två veckor bland en massa människor, hemma och hos nicke och på posten. Det är nästan så man sitter och pratar lite för sig själv här när man är van vid och ha ngn och prata med hela tiden. har satt på p3 nu så jag har ngt att lyssna på iaf.
men på ons börjar skolan iaf, ska bli kul, jag är såå danssugen!
nu måste jag fortsätta och packa upp det ser ut som ett bombnedslag här inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0