tisdag

Nu är det mycket igen.. Igår tror jag inte ens jag öppnade datorn när jag kom hem, bara käkade, kollade one tree hill och gick och la mig. Var fortfarande sjukt trött sen lördags kväll. Kunde heller inte sova natten till måndag, sjukt konstigt eftersom jag var så galet trött.
Idag har jag ändå tagit tag i mig själv och lagt in bilderna sen i lördags, upptäckte att det visst bara var tunnelbandebilder och dagens outfit. Men men..
Haft kostrådgivning idag i skolan, väldigt givande om man säger så. Jag har verkligen problem med mat just nu, känner mig så sjukt opeppad på att laga mat och som vi alla pratade om har vi ju så liten budget varje månad så man har aldrig råd att köpa bra produkter eller många ingridienser till god mat. Blir alltid willys och eldorado produkter och hur kul är det? Känns som att jag bara äter för att bli mätt just nu och inte för att det är gott. Måste äta så sjuklt mycket mat nu med, jag käkade nyss middag och jag är redan hungrig igen, efter en halvtimme!! Men det kanske är ett gott tecken med tanke på att jag tränar tre timmar om dagen, fem dagar i veckan! Muskelmassan har väl växt kan man väl hopas på ;) Men visst är det jobbigt, speciellt för mig som hatar att laga mat och aldrig ha råd att köpa bra produkter eller gå ut och äta. Det härliga som man får lyfta fram är väl att jag aldrig numera tänker på vad jag äter som jag alltid gjorde förr. Jag kan lätt smälla i mig en chipspåse utan det minsta dåliga samvete, det känns ändå ganska gött.
nu blir det andra avenyn (haha måste ju kolla fastän det suger), musikministeriet och sen sooooova :)
snart är det helg och då kommer mamsen, pappsen, älskling och hans föräldrar och sen är jag sambo :)



                          


                                   

                                    

                      

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0