fredag

mitt youtube har inte funkat på två dagar nu och jag blr vansinnig! grr. hade en massa bravideos som jag vill ladda upp men det verkar inte funka speciellt bra.
de har förresten inte hört av sig från castingföretaget som de lovade att göra hur eller hur idag eller igår så jag antar att jag inte ska vara med i musikvideon. Dåligt bara att de inte kan ringa när de lovade, jag måste ju liksom veta om jag ska ta ledigt från jobbet, christina som varit så gullig och fixat det åt mig ifall jag skulle vara med. Men det gör ingenting för jag började freaka ur lite när jag tänkte på att de säkert vill att dansarna ska freestyla i street i videon och då kan jag garantera att det inte hade blivit bra med min street haha.
idag har vi varit en tripp på ikea i barkaby, shit vilken deja vu man får från slutprod i trean när man är inne på ikea som ser ut precis som kalmars. Det blev iaf lite saker till lgh, en byrå, lampor och lite. Ikväll kommer nog pedros och olli hit. Skulle på födelsedags kalas till malin egentligen men stackarn åkte på magsjuka på sin egen födelsedag (fre den 13). Hoppas hon kryar på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0